خدمات بازرگانی، تبلیغات، پاورپوینت، چاپ، سئو

خدمات بازرگانی و معرفی پاورپوینت های مناسب برای دانشجویان

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۵
آذر

نحوه ایجاد یک قالب پاورپوینت سفارشی برای استفاده یا اشتراک گذاری با دیگران

ایجاد یک قالب پاورپوینت در چند مرحله ساده امکان پذیر است.

  • می‌توانید قالب‌های پاورپوینت خود را ایجاد کنید، که بعداً می‌توانید آن‌ها را باز کرده و استفاده کنید.
  • برای ایجاد یک الگوی پاورپوینت، یک ارائه جدید ایجاد کنید و آن را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و سپس آن را به عنوان یک "قالب پاورپوینت" ذخیره کنید.
  • اگر اسلایدشوهای مشابه زیادی بسازید، ساخت یک قالب پاورپوینت می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.
  • برای داستان‌های بیشتر، از کتابخانه مرجع فناوری Business Insider دیدن کنید.

اگر اغلب از پاورپوینت استفاده می‌کنید، و قالبی برای نوع ارائه‌ای که معمولاً انجام می‌دهید وجود ندارد، احتمالاً آرزو می‌کنید که چنین باشد.

با این حال، همانطور که مشخص است، این یک گزینه است - شما در واقع می توانید الگوی پاورپوینت خود را در هر زمان بسازید، به طوری که وقتی می خواهید دوباره ارائه مشابهی ایجاد کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که الگو را باز کنید.

هنگامی که قالب پاورپوینت خود را ساختید، حتی می توانید آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید و زندگی همه را کمی آسان کنید.

در اینجا نحوه ایجاد الگوی خود در Microsoft PowerPoint برای Mac یا PC آورده شده است.

 

نحوه ایجاد یک قالب پاورپوینت

 

ابتدا باید قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه تنظیم معنادار یک الگو آورده شده است.

1. پاورپوینت را در مک یا رایانه شخصی خود باز کنید و یک ارائه جدید و خالی باز کنید.

2. روی «طراحی» در بالای پنجره کلیک کنید و اندازه اسلاید و موضوع را انتخاب کنید. در صورت تمایل، می توانید با استفاده از دکمه Format Background در سمت راست، تم خود را سفارشی کنید.

 

3. سپس، به تب "View" رفته و "Slide Master" را انتخاب کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که اسلاید اصلی خود را همیشه مشاهده کنید و از آن برای ایجاد اسلایدهای دیگر استفاده کنید.

 

4. از اینجا، می‌توانید هر تعداد مورد در مورد پاورپوینت خود را ویرایش کنید. با دکمه ها و تنظیمات مختلف بازی کنید تا زمانی که ظاهری را که برای ارائه خود دوست دارید پیدا کنید.

با این حال، یکی از چیزهای مهمی که باید بدانید چگونه باید انجام دهید، اضافه کردن یک مکان نگهدار برای یک تصویر، نمودار یا هر قطعه رسانه دیگری است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

برای افزودن مکان نگهدار، به تب Slide Master بروید و روی دکمه با عنوان "Insert Placeholder" کلیک کنید. یک نوع را از منوی کشویی انتخاب کنید، سپس با استفاده از مکان نما، مکان نما را کلیک کرده و به نقطه ای که می خواهید بکشید.

 

هنگامی که ساخت قالب خود را به پایان رساندید و از طراحی و عملکرد آن راضی بودید، زمان ذخیره آن فرا رسیده است.

 

برای ذخیره قالب پاورپوینت سفارشی خود در رایانه شخصی :

1. به "File" بروید و روی "Save As" (یا اگر از Office 365 استفاده می کنید، "Save A Copy") را کلیک کنید و روی "Browse" کلیک کنید تا مکانی برای ذخیره آن انتخاب شود.

 

2. روی منوی کشویی کنار «نوع فایل» در پنجره بازشو کلیک کنید و از فهرست، «الگوی پاورپوینت» را انتخاب کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، پاورپوینت به طور خودکار مکان ذخیره را به پوشه مناسب برای شما تغییر می دهد.

3. هر نامی که دوست دارید به آن بدهید، سپس روی «ذخیره» کلیک کنید.

 

برای ذخیره الگوی خود در مک:

1. روی "File" در بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی "Save as Template..." کلیک کنید.

2. در پاپ آپی که ظاهر می شود، نامی را برای الگو انتخاب کنید و جایی را که می خواهید ذخیره شود تعیین کنید. به طور پیش فرض، در پوشه ای ذخیره می شود که برای فایل های پاورپوینت رزرو شده است.

3. در کنار «فرمت فایل»، روی «قالب پاورپوینت (potx.)» کلیک کنید. اگر ارائه شما حاوی ماکرو است (اگر نمی دانید این به چه معناست، احتمالاً ندارید)، به جای آن، "PowerPoint Macro-Enabled Template (.potm)" را انتخاب کنید.

4. روی «ذخیره» کلیک کنید.

برای اینکه دفعه بعد که پاورپوینت را باز می کنید از قالب خود استفاده کنید، کافی است فایل الگو را باز کنید یا وقتی پاورپوینت را باز می کنید، الگوی خود را از لیست انتخاب کنید. ممکن است لازم باشد روی برگه ای با عنوان "شخصی" کلیک کنید.

 

پس ساخت و پردازش قالب اختصاصی خود میتوانید پاورپوینت های مختلفی با موضوعات گوناگون بسازید و آنها را در فروشگاه های پاورپوینت به فروش برسانید

  • محمد علی
۲۵
آذر

تست ترسیم تصویر خانواده (DAFPT):
تست فرافکنی جدید برای کودکان مانوئلا پولیکارپیو-گوتیرز
دانشگاه علم و فناوری Nueva Ecija، شهر کاباناتوان، فیلیپین.
DOI: 10.4236/jss.2018.68013 PDF HTML XML 959 دانلودها 5526 بازدید
خلاصه

تست Draw-a-Family-Picture-Test (DAFPT) یک ابزار تست تصویری جدید است که برای تسهیل درک کودکان ایجاد شده است. همراه با راهنمای مدیریت و تفسیر است. ارزیابی این آزمون نشان داد که به طور کلی برای تعیین نگرش، ترس ها، نیازها، سطح بلوغ، عوامل استرس زا، تمایلات جنسیتی و ادراک از خود در رابطه با خانواده و افراد مهم کودکان بسیار مناسب است. بنابراین استفاده گسترده از ابزار تشویق می شود. با این وجود، از آنجایی که محقق معتقد است که کمال تنها از طریق زمان و تغییرات حاصل می شود، پیشنهاد می شود این آزمون برای مطالعه بیشتر و در صورت لزوم بهبودهای لازم انجام شود.

کلید واژه ها

درک کودکان، نگرش کودکان، رفتار کودک، معانی نقاشی

اشتراک گذاری و نقل قول:

Policarpio-Gutierrez, M. (2018) The Draw-a-Family Picture Test (DAFPT): یک تست تصویری جدید برای کودکان. مجله باز علوم اجتماعی، 6، 171-178. doi: 10.4236/jss.2018.68013.

 

1. مقدمه

"کودکان آینده ما هستند، به آنها خوب آموزش دهید و اجازه دهید راه را پیش ببرند. تمام زیبایی را که در درون دارند به آنها نشان دهید. به آنها احساس غرور بدهید. بگذار بخندند بچه ها.» [1] … بنابراین آهنگ می رود.

ماندلا گفت که شخصیت واقعی جامعه در نحوه رفتار با فرزندان خود آشکار می شود [2] . این امر بر نقشی که کودکان در جامعه ایفا می کنند و اهمیت رفتار و تربیت خوب مردم با آنها را تأیید می کند. نظریه روانکاوی زیگموند فروید معتقد است که بیشتر رنج های انسان در دوران رشد کودکی تعیین می شود [3]. نظریه روانی اجتماعی اریک اریکسون معتقد است که اعتماد و بی اعتمادی، ابتکار عمل و احساس گناه، صنعت و حقارت همه در دوران کودکی ایجاد می شود [4] و کارل یونگ با فروید موافق بود که تجربیات گذشته و کودکی فرد، رفتار آینده او را تعیین می کند. با این حال، او همچنین معتقد بود که کودکان نیز بر اساس آرزوهای آینده خود شکل می گیرند. تئوری تحلیلی یونگ معتقد است که احساس بیگانگی یا رها شدن به شکل‌گیری کهن‌الگوی کودک کمک می‌کند، به‌طوری‌که سندرم «من بیچاره» به اشتیاق واپس‌رونده برای وابستگی تبدیل می‌شود در حالی که عکس آن به جنبه مثبت تبدیل می‌شود [5]. با توجه به موارد فوق، شکی نیست که تجربیات اولیه کودک آینده جهان را مشخص می کند. بنابراین ضروری است که به آنها کمک کنیم تا افرادی باشند که آینده به آنها نیاز دارد. کمک به آنها و تسهیل سازگاری آنها با کمک ابزار فرافکنی آسان خواهد بود، زیرا کودک بی گناه دوان دوان نزد متخصصان نمی آید و نمی گوید به کمک نیاز دارد. بنابراین لازم است ابزاری پیدا کنیم که به ما کمک کند از طریق کودک ببینیم. تعدادی از ابزارها قبلاً سالها پیش ساخته شده بودند، با هدف نشان دادن آنچه در ذهن کودک است. رورشاخ اثر هرمان رورشاخ (1921)، جمله خالی ناقص (ISB) اثر جولیان روتر، آزمون ترسیم یک شخص (DAPT) اثر فلورانس گودناف (1926) و بندر-گشتالت (BGT) اثر لورتا بندر (1938) وجود دارد. ). از آنجایی که این آزمایش ها اطلاعات متفاوتی را ارائه می کنند، استفاده از همه آنها پرهزینه خواهد بود. بنابراین، من DAFPT را توسعه دادم، آن را توسط کارشناسان ارزیابی کردم، و به دنبال انتشار آن برای استفاده گسترده تر و بهبود آن بودم.

 

2. روش شناسی

این مطالعه از طرح تحقیق توسعه ای استفاده کرد. طبق [6] همانطور که در [7] ذکر شد، "تحقیق توسعه یک مطالعه سیستماتیک طراحی، توسعه و ارزیابی برنامه های آموزشی، فرآیندها و محصولاتی است که باید معیارهای سازگاری و اثربخشی درونی را برآورده کند." نویسنده در [6] اضافه کرد که در زمینه فناوری آموزشی که در آن فرآیند توسعه محصول تجزیه و تحلیل و توصیف می شود و محصول نهایی ارزیابی می شود، اهمیت ویژه ای دارد.

در این مطالعه، DAFPT محصول جدید توسعه، تجزیه و تحلیل و توصیف شد. شرکت کنندگان 15 کودک بر اساس سن، جنس و شرایط کلی خانواده انتخاب شده بودند. همه آنها کودکان با سنین 5 تا 10 سال بودند. هشت نفر از آنها دختر و هفت نفر پسر بودند. همه آنها از یک گروه درآمد بودند، اما پنج نفر از خانواده با اعضای بزرگ، پنج نفر پرستار بچه و پنج نفر فقط با اعضای اصلی خانواده بودند. پس از کسب رضایت آگاهانه والدین، به کودکان کاغذ و مداد داده شد و از آنها خواسته شد که تصویر خانوادگی خود را طبق دستورالعمل استاندارد ترسیم کنند و پس از آن، نقاشی های آنها بر اساس اصول توالی و جنسیت تست ترسیم یک نفر [8] تفسیر شد. عوامل، آزمون بندرگشتالت [9] عوامل قرارگیری و چرخش. سپس نتایج تفسیر شده در معرض قضاوت پنج (5) کاربر خبره DPT و BGT قرار گرفت. از کارشناسان خواسته شد تا میزان تناسب DAFPT را در اندازه گیری نگرش نسبت به اعضای خانواده، سطح بلوغ و سایر گرایش ها ارزیابی کنند.

پاسخ ها با استفاده از مقیاس زیر رتبه بندی شدند:

4.20 تا 5:00

خیلی اندازه

این ابزار برای اندازه گیری آنچه که قصد اندازه گیری آن را دارد بسیار مناسب است

3.40 تا 4.19

مناسب

این ابزار برای اندازه گیری آنچه که قصد اندازه گیری آن را دارد مناسب است

2.60 تا 3.39

نسبتا مناسب

این ابزار برای اندازه گیری آنچه که قصد اندازه گیری آن را دارد نسبتاً مناسب است

1.80 تا 2.59

نامناسب

ابزار برای اندازه گیری آنچه که قصد اندازه گیری آن را دارد نامناسب است

1.00 تا 1.79

خیلی نامناسب

این ابزار اصلاً برای اندازه گیری آنچه که قصد اندازه گیری آن را دارد مناسب نیست

محقق همچنین تفسیر نقاشی را با مشاهده والدین کودکان و با درخواست از والدین برای ارزیابی تناسب DAFPT تأیید کرد.

 

3. نتایج و بحث

3.1. مفهوم سازی و توسعه آزمون ترسیم تصویر خانواده (DAFPT)

DAFPT به دلیل نیاز به یک آزمون مفهومی است که اطلاعات مختلفی را ارائه می دهد که معمولاً توسط تعدادی آزمایش ارائه می شود که می تواند پرهزینه باشد. این بر اساس اصول آزمایش تصویری توسعه یافته و بر اصول تکنیک های پرفکتیو که قبلاً آزمایش و آزمایش شده اند، تثبیت شده است. این عوامل جنسیت و توالی آزمون ترسیم یک فرد، عامل سطح بلوغ آزمون هوش گودناف برای کودکان [8] و عوامل قرارگیری و چرخش آزمون بندر گشتالت را اعمال کرد.

نتیجه آزمون نشان داد که دختران معمولاً اضطراب امتحان کمتری نسبت به پسران داشتند. هم دختران و هم پسران تمایل دارند خود را در نزدیکی فردی قرار دهند که از نظر عاطفی بیشتر به او وابسته بودند. کسانی بودند که خود را به دایه یا مادربزرگ نزدیک تر می کردند. همچنین یک پسر 5 ساله بود که خود را کوچکتر از هر کس دیگری در تصویر و دورتر از زنان با برآمدگی نوزاد در تصویر کشیده بود، ظاهراً مادرش. معلوم شد که پسر برای آمدن یک نوزاد جدید احساس ناامنی می کند و نشانه هایی از پسرفت را نشان می دهد. همچنین نقاشی هایی وجود داشت که حاکی از قلدری مخاطب توسط سایر اعضای خانواده بود. در واقع، نتایج جالب بود و اطلاعات مفیدی را برای مشاور یا معلم فراهم می‌کرد تا به تصویر بیایند و به تسهیل سازگاری کودکان کمک کند.

  • محمد علی
۱۸
آذر

ویژگی های کلیدی

مفهوم مدیریت سفارش را با استفاده از این اسلایدهای پاورپوینت بسیار آموزنده که توسط کارشناسان ما طراحی شده است، بررسی کنید.
این گرافیک های مبتنی بر وکتور جذابیت بصری کاملی را به نمایش اسلاید شما می بخشد و می تواند به روش های مختلف استفاده شود.
شما می توانید با برش دادن هر وکتوری از این مجموعه، روی مبانی و همچنین موضوعات پیشرفته تمرکز کنید. کل مجموعه در رنگ های مختلف موجود است.
علاوه بر پاورپوینت، از این تصاویر می توان برای پیش نویس اسلایدهای Apple Keynote و Google Slides نیز استفاده کرد.
همه سؤالات شما فوراً حل می شود زیرا این الگو با پشتیبانی مشتری اختصاصی ارائه می شود.
با کمک این مجموعه به خوبی تحقیق شده، می توانید موضوع را به صورت گسترده پوشش دهید. با استفاده از این اسلایدها، می توانید به مخاطبان خود اطلاع دهید که مدیریت سفارش چیست و فرآیند کلی آن را با جزئیات کشف کنید.

 

همچنین اسلایدهای اختصاصی در مورد سیستم آن، مدل گام به گام، رویکرد فشار v/s pull و موارد دیگر وجود دارد.

می‌توانید طیف گسترده‌ای از گرافیک‌های مبتنی بر برداری را در مجموعه پیدا کنید که به شما کمک می‌کند نمایش اسلایدهای روزمره خود را جذاب‌تر کنید.

چرا باید این قالب را دانلود کنید؟

از آنجایی که این اصل نقش مهمی در چندین حوزه ایفا می کند، متخصصان بخش های مختلف می توانند از این الگو استفاده کنند.

اگر با تجارت الکترونیک، مدیریت موجودی، خرده‌فروشی، فروش یا هر صنعت مرتبط دیگری مرتبط هستید، این یک مجموعه ضروری برای شما خواهد بود.

همچنین می تواند توسط مربیان، مربیان، و کارشناسان موضوع نیز استفاده شود.

این به شما کمک می کند تا در زمان تهیه یک نمایش اسلاید آموزنده در مورد موضوع، در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. شما فقط می توانید تم رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید، ویرایش های مورد نیاز را انجام دهید و یک ارائه به یاد ماندنی پیش نویس کنید. این بر اساس یک اسلاید اصلی است و دارای اسلایدهای کاملاً قابل ویرایش برای تجربه ای بدون دردسر است.

مدیریت سفارش چیست؟

به طور خلاصه، این یک رویکرد کل نگر است که شامل پردازش و انجام سفارشات در مراحل مختلف است. فرآیند کسب و کار می تواند با سفارش هر محصول یا خدمات مرتبط باشد. این شامل اطلاعات نقل قول، پردازش سفارش، سفارشات خرید، نظارت بر سهام، بازپرداخت مشتری، بازگشت فروش، و انجام سفارشات است. سیستم مدیریت سفارش (OMS) این روزها به طور گسترده برای خودکارسازی فرآیند استفاده می شود.

  • محمد علی
۱۸
آذر

برای تایپ موثر و ایمن، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

نحوه قرار دادن دست در تایپ

انگشتان خود را روی "ردیف اصلی" قرار دهید، انگشت های اشاره خود را روی F و J (به برآمدگی کوچک روی آن دو کلید توجه کنید) و سایر انگشتان روی کلیدهای بعدی.


انگشتان شما باید همیشه در ردیف اصلی باقی بمانند، مگر زمانی که دستیابی را به عنوان بخشی از یک ضربه کلید انجام دهید. هرچه بیشتر انگشتان خود را حرکت دهید، کارایی تایپ شما کمتر خواهد بود!

 

وضعیت بدن در هنگام تایپ


برای تایپ صحیح با کمترین خطر آسیب،


روی صندلی خود بنشینید و پاها را صاف روی زمین قرار دهید.
پشت خود را صاف نگه دارید.
اطمینان حاصل کنید که بازوها و دستان شما موازی با صفحه کلید هستند.
مچ دست خود را صاف نگه دارید و به سمت صفحه کلید خم نشوید.
انگشتان باید به سمت هر کلید جمع شوند، نه صاف.

نکته ها و ترفندهای

  • هنگام تایپ کردن به انگشتان خود نگاه نکنید. این کار در درازمدت سرعت شما را کاهش می‌دهد حتی اگر در ابتدا آسان‌تر باشد.
  • هر تمرین را با پیدا کردن ردیف اصلی شروع کنید و مطمئن شوید که کلیدهای زیر کدام انگشتان قرار دارند. این نگاه کردن به دستان شما را غیر ضروری می کند!
  • آهسته شروع کنید و روی دقت تمرکز کنید. به دست آوردن سرعت آسان تر از اصلاح دقت ضعیف است.
  • صبور باش! یادگیری تایپ دقیق و با سرعت به زمان طولانی و تمرین زیادی نیاز دارد. اما، اگر به طور منظم تمرین کنید، باید در عرض چند ساعت شاهد افزایش سرعت و دقت باشید!
  • محمد علی